10 Şubat 2013 Pazar

FACE SAYFAMA BEKLERİM

Face ile ilgili o kadar çok olumsuz haber var ki açıkçası face açmayı hiç düşünmedim.Hatta ilgi alanıma uygun birilerini bulurum paylaşırız diye Google + açtım.Ancak orada in cin top oynuyormuş:)Hiç kimseyi bulamayınca takip ettiğim birkaç arkadaşımın face de olduğunu görünce bende açayım bari dedim.Meğer
herkes buradaymış:)ve ben ne çok yayın kaçırmışım...O yüzden 2 gündür face sayfalarının arasına gömülü durumdayım beni arayan olursa oralarda bir yerdeyim:)Face de eklediğim anahtarlığımı burada da yayınlıyorum.Kullanılan malzemeler:Bir adet anahtar formlu tahta,dekopaj kağıdı,hamur,dekopaj tutkalı,vernik,küçük metalik anahtar,kurdela   Hepsini gereken ölçüde doğru şekilde kullanırsanız ortaya böyle bir anahtarlık çıkıyor:)Beğeninize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder